RUILEN & RETOUREN

RUILEN & RETOUREN


ZICHTTERMIJN
Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u het artikel / de artikelen zeven (7) werkdagen op zicht. Wanneer u niet tevreden bent over een artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen.


SALE

Voor sale-artikelen die u retour stuurt, ontvangt u per e-mail een shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag. Dit shoptegoed is twaalf maanden geldig.


EEN ARTIKEL OF BESTELLING RUILEN / RETOUR STUREN

Om een artikel te retourneren, moet u in het bezit zijn van een retournummer. Dit nummer kunt u aanvragen bij de klantenservice. Na het verstrijken van de zichttermijn wordt de koopovereenkomst definitief een feit.
Betreffende zichttermijn en het retourneren van artikelen hanteert Artgarden de volgende voorwaarden:

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u de volgende punten aan te houden:

1. Meld de bij CONTACT dat u een artikel wilt ruilen of retourneren.
2. U ontvangt per e-mail een retournummer en instructies voor de retourzending.
3. Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging.
4. Afhankelijk van uw wens ruilen wij het artikel / ontvangt u het aankoopbedrag terug / ontvangt u een shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag (in het geval van geretourneerde sale-items).

Retouradres:

TAV EA Dekker
Postbus 1023
1810 KA Alkmaar



Belangrijk!
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

1. De zending dient voldoende gefrankeerd en van een geldig retournummer voorzien te zijn.
2. Het artikel dient / de artikelen dienen in originele verpakking retour worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.
3. Het artikel dient / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.

Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen.

Een onaangemelde retourzending of een retourzending zonder retournummer en/of waar geen (toereikende) portokosten voor is voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat per omgaande retour naar de afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking/seal beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit z.s.m, doch uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden.

KOSTEN RETOURZENDING

De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender worden derhalve niet door Artgarden vergoed.